lørdag den 3. september 2011

I mit sidste blogindlæg skrev jeg om efteråret som stille og roligt er på vej, men i dag er der det skønneste lune solskin og alle børnene er ude og lege. Skønt! 

Mens manden arbejder startede børnene og jeg dagen med en kop kaffe hos svigermor. De havde lige spist hver en god portion havregrød hjemmefra, men når børnene er hos farmor bliver de altid mega sultne og kan ligne nogen der ikke har fået mad i 14 dage. Derfor er det jo rigtig heldigt, at farmor så lige kan diske op med franskbrød og kakao... Vi hyggede et par timer og lillebror fik set de traktorer han skulle (han er lige blevet 1 år og de første tre ord han kunne sige var : Far, Hej, Traktor.... hmmm, han bliver nok ikke frisør alligevel, som jeg inderligt håbede :o) ).

Hjemme med maverne fyldte af franskbrød og andet godt, fik børnene deres egen sparegris som de skulle male.

Efter en tur i ovnen så de sådan ud(altså sparegrisen-ikke børnene). Så nu har jeg skyhøje forventninger til, at børnene putter hver enkelt af deres mønter i deres nye sparegrise, som de små velopdragne englebørn de jo er... hmmm... Yeeeah right... måske jeg bare skulle lægge de første mønter i selv, og håbe de formerer sig :o)

Nu smutter jeg i haven til de andre og nyder en skøn efterårsdag med duften af nyslået græs og modne frugter på havens træer.

God weekend til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar