søndag den 3. juli 2011

I går kom vi hjem fra en uges sommerferie på Marielyst (derfor ingen blogging i den forgangne uge). Vi havde lejet et luksus sommerhus sammen med to vennepar. Egentlig havde vi talt om at tage en uge til Mallorca til september, men da børnene ikke jublede da vi snakkede med dem om det (trods vi prøvede at lokke med palmer, blåt vand osv), ja så valgte vi at bruge de hårdt opsparede penge på at lave ny stue og køkken og i stedet tage en uges afslapning i den danske sommer :-)
Og afslapning, ja det ord fik en helt ny betydning for os tror jeg. Vi lavede INTET ANDET :-) Vi var i poolen 2-3 gange om dagen og ellers spillede vi bordtennis, billard eller bordfodbold. Det blev kun til 2 løbeture for mig på hele ugen og vi spiste stort set hele tiden. For slet ikke at tale om alt det alkohol der røg indenbords ;-) Det var virkelig rent afslapning og oveni var vi endda heldige med vejret, som kun bød på regnvejr den dag vi tog hjem :-)



Vi har haft en rigtig dejlig ferie! Da vi tog hjemmefra for en uge siden, var jeg meget spændt på, om vi efter en uge sammen med 4 venner, stadig var super gode venner når ferien var slut ;-) At bo så tæt sammen og dermed være sammen næsten alle døgnets 24 timer, kunne godt tænkes, at blive en udfordring eller skabe lidt gnidninger. Men men men, det har ihvertfald ikke været noget problem for MIG. Måske der sidder 4 venner som bander MIG og/eller børnene langt væk nu og som ikke gider se os i rigtig lang tid :-D det kan jeg jo ikke vide, men jeg gør det gerne igen. To af vennerne kommer på besøg om lidt, så helt galt kan det da ikke have været :-)

Herhjemme igen er det meget underligt kun at være os selv efter at have været 11 personer en hel uge. Manden er taget på job igen og i morgen skal 3 af børnene atter i børnehave og dagpleje. Hverdagen kom med lynets hast og vaskemaskinen buldrer derud af efter den også har stået stille i denne uge.  

Jeg er mest spændt på om jeg nogensinde kommer op i normalt gear igen. Jeg tror jeg er nødt til at tage en seriøs løbetur i aften og måske det så bliver startskuddet til en "normal" aktiv hverdag igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar