onsdag den 9. maj 2012

Kjolejagt

Jeg har haft en lille pause fra bloggen på et par(6!!!) uger. Der er sket en masse i mellemtiden, men det ville virkelig være uinteressant at begynde at remse op :)

Dagene i øjeblikket går mest med at google efter kjoler. Vi skal til to bryllupper i sommer og jeg mangler desperat en ny kjole. Problemet er lidt, at jeg ligner en hest i kjole!!! Altså, det klæder mig bare på ingen måde og så er det altså virkelig virkelig svært at finde den helt rigtige, når kjole bare ikke er et hit! Jeg så ellers en meget meget smuk kjole fra Karen Millen.

Er den ikke fiiiiiin...!?
Jeg tog chancen og bestilte den hjem fra London. Men men men, det stykke stof der sidder over brystet og som skulle falde i nogle meget smukke bølger, ja det var spændt fuldstændig ud til bristepunktet... Hahahha, dén gik på ingen måde, så eftersøgningen er startet forfra.


Måske jeg tager en dag ud af kalenderen, som kun skal bruges på, at køre rundt til diverse byer og prøve kjoler... men jeg behøver ikke gå i panik endnu, for der er lidt over 2 uger til det første bryllup... OKAY, jeg er begyndt at panikke en del :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar