fredag den 11. maj 2012

Lidt impulskøb :)

I dag skulle være en stille og rolig dag uden de store aftaler. En fredag, hvor man kommer tidligt hjem fra job, hygger med en kop kaffe og lidt kage med familien, mens tempoet for weekenden langsomt bliver sat. To af børnene skulle hos legekammerater i eftermiddag, så Christian og jeg fik hentet de to andre og kom egentlig hjem i god tid. Skønt. Christian og Carl Johan hentede havetraktoren og fik slået græsset. I mellem tiden var klokken blevet så mange, så jeg skulle ud og hente de to store piger, som var hos legekammerater. Jeg hentede først Caya i Dannemare og havde derefter en halv time inden vi skulle være det næste sted. Vi smuttede en tur i INTERSPORT hvor jeg faldt over denne dejlige North Face jakke.
Den måtte jeg lige eje. Og så var det da bare ekstra bonus, at ekspidienten fortalte mig, at den var på tilbud og sat ned fra 1200 kr til 800 kr. :) Feeedt! Det blev også til et impulskøb af et par skønne solbriller. Caya, som var med, faldt i svime over en drikkedunk der har navnet "Den Sunde Drikkedunk". Det er en drikkedunk der er fri for giftige og hormonforstyrrende stoffer, så det er da meget gode agumenter, ik? Sådan to røg også i indkøbskurven, sammen med en sommerjakke til Hannah (som desværre var lidt for stor, så den må byttes i næste uge). Vi skyndte os ud af butikken inden vi blev mere fristet og kørte til Købelev efter Hannah. Vi var hjemme 17.30 og så var dén fredag eftermiddag væk. Hjemme var Christian i gang med at tilberede aftensmad og for første gang i år, var der tændt op i grillen... OG på en måde i stuen, da børnene insisterede på, at døren skulle stå åben mens far grillede. Duften af grill er skønt, men altså ikke når røgen fylder stuen! (Christian synes i øvrigt at jakken ligner den anden North Face jakke jeg har og klapsalverne blev ikke just mindre, da han hørte Sigrid sige "Moar, din jakke er flot, men den er da magen til den anden".... Nej nej nej, det kan kun være logik for børn på 4 år OG mænd :) )

Nu er grillmaden og vinen indtaget, børnene har spist deres små portioner fredagsslik, så nu vil jeg sætte mig i sofaen og læse lidt.

Rigtig god weekend alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar