mandag den 14. maj 2012

Mellemørebetændelse og rabarbergrød

Jeg har holdt en fridag fra jobbet i dag. Egentlig havde jeg slet ikke lyst til at holde fri, for når man har været væk både lørdag og søndag, ja så er det rart at komme tilbage mandag og få overblikket over weekendens arbejde. Men men men, jeg tog fri, for at bruge dagen på at finde en kjole til brylluppet her d. 2. juni. Jeg tog en tur til Næstved og prøvede en masse forskellige kjoler. Aaaarrrhhh, det der kjolefis, det er bare ikke mig. Jeg endte med at købe en fin top, som bliver sat sammen med en sort pliserert nederdel. Med stilletter og lidt fjer i håret, så skal det nok gå :-)

Farmor hentede børnene i dag, for Hannah blev ringet hjem fra skole pga øresmerter. På vej til næstved var der en smule tid hjem, så farmor hentede Hannah og tog til ørelæge med hende. Mellemørebetændelse på begge(!!!) ører! Men hun klarer det fint og sådan lidt bedsteforældre-omsorg virker bare en smule hurtigere ;-)

Vi var hjemme ved 16.00 tiden og fik lidt frugt, inden pigerne og jeg tog ind på skolen til noget Cirkusagtigt forårsshow. Da vi kom hjem derfra, kogte jeg rabarbergrød, som blev indtaget med stor nydelse.... Uuuummmmm.... så er det forår og meget snart sommer :-)
Weekenden er gået med polterabend i Kbh. Jeg glæder mig meget til brylluppet, for det er altid ekstra hyggeligt, når man har været til polterabend og derved mødt en del af gæsterne. Brylluppet skal holdes i Sønderjylland, så vi har lejet et sommerhus fra fredag til søndag sammen med nogle gode venner. Det blir bare alletiders! Især nu hvor jeg faktisk har fundet noget tøj jeg kan tage på :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar