torsdag den 5. juli 2012

En oase på Vestlolland

I mit forrige indlæg, som I kan finde her www.lysoverlolland.blogspot.dk/2012/07/sommer-2012.html , fortalte jeg lidt om frygten for at blive "kaldt op" i manegen i cirkus. Prøv at gæt hvem den store spot stoppede på IGEN, da vi var i cirkus om aftenen.... ja, MIG! Nu må det stoppe. Udstråler jeg et eller andet? For det må jeg have lært at lade være med så! Men klovnen var sød og efter 2 forsøg, tror jeg at han læste mine øjne rigtigt og skyndte sig at finde en anden :-) Min trussel med popcorn og nedrevne bukser(klovnens), blev desværre glemt i kampens hede, men vi havde en rigtig hyggelig aften alligevel!

Vores ældste datter Hannah er taget på festival med SFO'en. Vi andre havde ingen planer i dag, så vi pakkede traktoren og kørte ud på Albuen. Sidder der nogen og undrer sig over valget af køretøj, så er det fordi, at en ganske almindelig personbil ikke kan køre i det terræn der er på Albuen. Det er strand, siv osv det meste af vejen, så derfor traktoren :-) Se mere info om Albuen her http://da.wikipedia.org/wiki/Albuen

Hvad skal man med Maldiverne, når man kan tage til Albuen og have det hele for sig selv og nyde den lidt mere uberørte natur!
Følgende er lidt billeder fra i dag.


Traktoren er pakket med badetøj, stole, frokost og kolde drikke

Der er fyldt op i traktoren :-)

Ankommet og fundet til rette

Sandslotte hører sig naturligvis til


Far fortæller hvordan han fik vandet til at løbe ind til slottet dengang far var dreng :-)

Mere sandleg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar