onsdag den 11. juli 2012

Nyder roen/savner larmen

Der er ro herhjemme i disse dage! Pigerne er taget med farmor på camping i mandags og kommer først hjem i morgen... 4 dage! Det vil sige, at Carl Johan og jeg har ferie herhjemme selv, for Christian er jo på arbejde, så han er heller ikke så meget hjemme. Lillebror nyder at være alene hjemme med mig og nyder den ekstra opmærksomhed. Men selv han spørger også til sine storesøstre et par gange i løbet af dagen, for når man er vant til at være mange, så er det altså meget meget tomt kun at være to! Jeg nyder da også roen lidt, men jeg må indrømme, at jeg glæder mig til de kommer hjem igen i morgen :0)

I dag har vi været inde i byen og kigge lidt. Jeg var på udkig efter en mælkekande. For de veninder jeg har som kommer til kaffe ind i mellem, skal have halvt kaffe og halvt mælk i koppen og så rækker en almindelig flødekande altså ikke langt. Jeg fandt den sødeste lille kande med tilhørende sukkerskål (tror egentlig det er en musliskål, men det er der jo ingen der ved :0) )
Kop og skål er fra Ib Laursen

Derudover faldt jeg også over disse skønne kopper. Jeg er vild med den grønne farve :0)

Disse kopper fåes også i lilla, lyseblå, rød, sort og orange. Jeg købte kun fire i dag, men jeg regner stærkt med at supplere op inden så længe! Måske i en anden farve, så de kan mixes lidt.

I dag kommer to veninder på besøg til en kop kaffe og citronmåne (fast menu når vi mødes). Vi skal selvfølgelige indvie de nye kopper og se om de funker. Mens Carl Johan sover middagslur i sin barnevogn ude i den dejlige sommerluft, ja så vil jeg læne mig tilbage med en hyggelig bog og lidt the.

Grøn Sencha the med mint

Ingen kommentarer:

Send en kommentar