lørdag den 25. august 2012

En sød tanke!


I mit forrige indlæg fortalte jeg om, en helt speciel køretur med en ældre herre. Et indlæg, som jeg har fået rigtig mange kommentarer på. TAK for alle de søde ord I har skrevet. Det er skønt med noget feedback og jeg sætter pris på hver enkel tilbagemelding! Den bedste af alle fik jeg i går. Børnene og jeg var et smut forbi mine forældre, fordi min mor havde købt en af de der dragter til børnene, som er vildt moderne i øjeblikket. Børnene må ikke få en for mig, for jeg synes de er MEGA afskyelige. OG så er der endda voksne der går med dem...! Ej nej nej, det er altså HELT galt. Men, mormor havde altså købt hver en til pigerne, som selvfølgelig var meget glade for dem (og de hoverede hele dagen i går og i dag også :-) ) Nå, tilbage til sagen... Hos mine forældre lå der en fin lille hilsen fra den ældre herres kone. To flasker vin og en stor æske Merci chokolade. Hun kunne huske hvem mine forældre er og har derfor været forbi dem med vin og chokolade til mig, fordi hun var så taknemlig.

Det var slet ikke nødvendigt... men vældig vældig sødt af hende :-)

Christian og jeg har fri denne weekend, så dagen i dag er gået med shopping af nye barstole og reol, legekammerater på besøg og oprydning (efter smid ud-princippet). I morgen tager farmor pigerne med til dans, så mon ikke vi tager Carl Johan med på job og får ordnet lidt.

Nu er flæskestegen på grillen og vinen i glasset, så fra nu er det ren lørdagsafslapning! Rigtig god weekend til jer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar