søndag den 18. november 2012

En dejlig weekend

Her, søndag aften kl. 19.30, er jeg allerede trukket i nattøjet. Efter en hektisk uge og weekend er det bare den bedste følelse :)

I fredags havde jeg en fridag og brugte formiddagen flittigt herhjemme, mens eftermiddagen blev brugt på café med veninde og ellers bare fredagsafslapning.

I går, lørdag, var hele dagen sat af til en længe ventet veninde hyggedag, mens mændene var på jagt. Min veninde og hendes datter kom kl. 9.00 om formiddagen. Jeg havde ellers tænkt, at vi skulle smide børnene i flyverdragterne og så et smut til skov og strand, samle en masse ting og så hjem og bruge fantasien til at skabe en masse sjove figurer. Men, da jeg smed en plade boller i ovnen og lavede lidt kaffe, samtidig med, at vi konstaterede at kulden er kommet til DK, ja så blev det altså til hygge, leg og en masse snak i den varme stue i stedet :)

Sidst på eftermiddagen afleverede vi børnene hos deres dejlige bedsteforældre, så de to mødre her, kunne få aftensmad i fred og ro. Vi tog et smut på restaurant, fik talt de sidste livsvigtige emner i gennem og så tog vi ned til jagtselvskabet. Resten af aftenen gik med hygge, et eller andet drukspil (som er meget sjovt, når den som skal køre (MIG), ikke behøver at drikke), og spændende samtaler, vor visse dele stadig får mig til at smile, ved tanken herom :)

Normalt er vi altid sent hjemme fra denne jagt, men i går måtte vi køre omkring kl. 02.00, så vi kunne være klar til barnedåben af søde Liam i dag.

Nu ser jeg frem til en uge, med erfamøde, spisning med gode venner, en hel dags shopping med min mor, en masse god træning og vores egen jagt.

God søndag aften til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar