tirsdag den 14. juni 2011

Tøj lyver ikke :)

Indrømmet... jeg har ikke en timeglasfigur og jeg har ved gud aldrig haft det. Og det har jeg det faktisk okay med. Selvfølgelig er det da skide irriterende at kroppen bliver så ødelagt af at få børn og selvfølgelig ville jeg da gerne kunne have mine fire rollinger og stadig have samme krop som da jeg var 17, men det er altså ikke tilfældet og det er okay. Under sidste graviditet var jeg meget tæt på at runde de 100 kg. Jeg nåede det dog ikke, trods et ihærdigt forsøg med den lækre BOSTON chokoladeis fra HJEM IS næsten hver aften :) Jeg var lidt skuffet da jeg måtte indse at kampen var tabt. Hvorfor? Fordi det var min sidste chance for at prøve at veje 100 kg. Jeg vidste at det var sidste graviditet og jeg skal aldrig aldrig nogensinde op på den kanpvægt igen. Jeg har selvfølgelig smidt en hel del kg, men der er stadig et stykke til mål endnu. Og som sagt, så er det okay, for jeg ved det tager tid og at min "normalvægt" nok skal komme tilbage inden for en overskuelig fremtid.
Alligevel måtte jeg lige ned og bide i græsset i dag. Vi skal på sommerferie med to vennepar i år og jeg GLÆDER mig helt vildt. Vi skal tilbringe en uge i luksussommerhus med spabad og swimmingpool og det i sig selv er jo super lækkert. Jeg tænkte at jeg ville forkæle mig selv med en ny bikini, men det skulle jeg da aldrig have gjort! Jeg fandt en super smuk sort bikini med lysegrå striber fra ESPRIT. Da jeg kom hjem og skulle i den, var det som om, min krop og jeg ikke var helt enig i, om det var en fin bikini eller ej. Jeg synes jo den var helt perfekt, men min krop ville ikke i den. Den prøvede at flygte til alle sider...bogstaveligt talt :D Jeg kæmpede en brav kamp. Prøvede at mase den tilbage når den lavede et flugtforsøg til højre, men så prøvede den bare at flygte til venstre! Vi kæmpede lidt frem og tilbage og guderne skal vide, at jeg virkelig  gjorde et forsøg. Hmmm... jeg tror den vandt til sidst og jeg må nok ind og bytte til en anden str. i morgen ;)

Apropos... så vil jeg putte børnene og lader min søde mand være alene på skandsen en times tid, mens jeg tager en løbetur og mødes med en veninde til nedkøling bagefter :)    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar