onsdag den 3. august 2011

En ny bog til samlingen :)

Jææææ jeg har fået en bog som længe har stået på min ønskeliste. "Forelsket i det søde liv" af Mette Blomsterberg. Jeg har brugt en del af hendes opskrifter og de er alle helt fantastiske! Dog lavede jeg en dessert for kort tid siden, som ikke var særlig god. En Chokoladefondant med flydende indre. Den var simpelthen for mærkelig i konsistensen. Lidt ligesom røræg faktisk og det er altså for underligt når det nu er dessert vi taler om. Måske jeg piskede den i stedet for at røre rundt...?! Nå, men altså, jeg har fået denne bog af min mor, den anden dag da vi var ude og handle sammen. Nu må jeg jo hellere kvittere med en kage eller dessert fra bogen, så hun kan smage, at pengene var godt givet ud :o)

I den forbindelse er jeg kommet til at tænke på, at jeg virkelig mangler en ordentlig bogreol til alle mine skønne bøger. Måske jeg skulle bygge en selv....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar