mandag den 2. januar 2012

Uuuh, hvor jeg nyder denne dag! De sidste spor af julen er ved at være væk og jeg må indrømme, at jeg glæder mig til at hverdagen stille og roligt kommer tilbage. Juletræet er afpyntet og det nøgne grantræ skal bare bæres ud og så er det for alvor slut med både jul og nytår.



Jeg sidder og nyder at se børnene lege med deres kammerater som er på besøg, mens den nybagte chokoladekage er ved at blive kølig nok til den kan spises. Af børnene altså, for et lille væddemål står i vejen for at jeg kan spise den i denne måned :-)


En ganske almindelig børnechokoladekage uden så mange dikkedarer :-)

Og børnene kan lide den :)



Jeg synes det er fantastisk at have en hel dag herhjemme hvor vi ikke skal noget og jeg er så småt ved at få styr på huset efter nytårsfesten. Ja, altså, nytårsfest er måske så meget sagt. Vi skulle arbejde til nytår og valgte derfor at fejre nytår hjemme. Jeg havde købt 1500 knaldperler til børnene og så de der flasker med en snor i enden som man så skal hive i. Tror der var omkring 100 stykker. Det hele blev fyret af inden vi havde spist færdig og huset så værre ud end sidste år hvor vi var en 14 stykker.... Men børnene hyggede sig :-)

Nu vil jeg nappe en kop kaffe inden jeg bærer grantræet ud.

1 kommentar:

  1. Søde søde Tina, hvor ville jeg gerne nyde den der kop kaffe sammen med dig:-) Og hvor jeg elsker at du har gang i bloggen igen, måske jeg snart skulle følge efter;-)
    hvad er det for et væddemål du har gang i, der gør at du ikke kan spise af den lækre chokoladekage? Jeg gætter på at det er det samme som jeg har gang i, og derfor er det helt umenneskeligt at sidde og se på det billedet, JEG MÅ HAVE KAGE:-D
    Stort kram fra mig:-)

    SvarSlet