søndag den 20. maj 2012

Lidt om weekendens planer

SOL SOL SOL SOL SOL.... jææææææ. Vi har haft en dejlig weekend med en del på programmet. Jeg havde godt hørt, at vejret ville blive dejligt, men jeg var da ikke forberedt på, at sommeren ville stikke næsen frem! Så nu sidder jeg altså her med en smule røde arme og skuldre, men jeg kan faktisk ikke lade være med at nyde det lidt :)

I fredags var jo min fødselsdag og jeg blev vækket af mand og børn med fødselsdagssang og stod op til et morgenbord med flag, lune rundstykker, kaffe osv. Skønt! Børnene og jeg var hjemme hele dagen og om aftenen havde vi lidt venner ude og spise. Det var en stille og rolig dag og meget meget hyggelig :-)

Lørdag formiddag kørte vi til en venindes fødselsdag på Sjælland. Det var en rigtig hyggelig dag og da vi landede hjemme igen ved 23.00 tiden, så manden lige det sidste af Champions League finalen og så daffede vi, godt brugte, i seng.

I dag har vi så været i Knuthenborg Safaripark hele dagen med familien. Vi tog afsted lidt over 9.00 og var hjemme igen ved spisetid med nogle meget trætte børn. Vi plejer at være i Knuthenborg en 5-6 gange i løbet af sommeren, så overraskelsesmomentet er måske ikke så stort, men det er nu alligevel nogle flotte dyr, uanset hvor ofte man tager et smut forbi. Jeg fik desværre ikke taget så mange billeder i dag, men her er et par stykker.





Det har, som før nævnt, været et helt fantastisk solskinsvejr, så vi har alle fået lidt farve i kinderne... Måske det er solen, eller det meget presset weekend-program :) Ihvertfald har det været en rigtig skøn weekend med lidt på opleveren.

Manden er taget på bukkejagt, så nu vil jeg nyde roen i det sidste par timer der stadig er tilbage af denne weekend. God søndag aften til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar