søndag den 13. januar 2013

Lidt billeder fra "siden sidst".

Godt nytår til jer alle sammen....!

Siden sidst:


Børnene fik deres juletræ pyntet i mange forskellige farver, som de ville have.
 Lamettaen blev dog alligevel holdt langt væk fra træet :0)

Juletræet med ca. 1/4 af alle pakkerne rundt om sig!


Ja uhadada, vi fik også en smule sne hernede på
Vestlolland....

Den lynhurtige hjemmebagte kransekage
 aka. Det Skæve Tårn I Pisa!

Børnenes nytårsfun...
Vi havde heldigvis kun én enkelt sygemelding til nytår, så vi var 18 incl. børn.
 Hyggeligt!
 
Husker hele tiden mig selv på, at børn elsker at få læst historie højt.
Uanset alder!

Historielæsning ved eftermiddagshyggen.

Jeg har fundet ud af, at friskfangede fisk smager meget bedre
end de frosne fra supermarkedet!

-at friske krydderurter slet ikke er så tossede endda.

Har tilmed fundet min yndlingsmorgenmad

Jeg har prøvet før og nu har jeg så prøvet igen...
 for absolut SIDSTE gang...
 Chai Latte smager virkelig virkelig dårligt!!!

Et hjørne i FitnessHouse hvor børnene kan hygge mens man træner, så.....


God søndag :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar